About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 30, 2011

~ hari bahagiaku.. ~

salam semua...
 harap2 semua hapy hendaknya.... lama xberblogging dcni yup.. huhuuu... bz u ols... bkn bz stadi ok bz berjalan2... ahahahaha.. boley g2...?? boley saja kan... hahahha,....


for the few days ni saya balik kg sebenarnya tu yg xon9 sgt tuh... malas... hihiii.... bersama2 dgn sedara mara lagi besh.... heheee... mse first2 smpai tuh mmg lgkh knn sbb ninah buat besday adik udin... makan laksa... hehe... bestaa...!!.. :) xhappy ke tuh... hhaha ( pasal mkn mmg la hapy je kau kan izu) hahah.... pe pom mmg best coz everibadi together2 kann...


hari selasa aritu.. saya ke besut... pegi ke umah kawn baik saya aina... abg die kawin... hehee.... da bsar abg mie... hahahaa.... g2 kan.... bestla dpt jmpa kwn lama saya... agak lama la xjumpa nga die tuh.... miss u la ainaa... heheeee... pda mlm tu plak saya ke wakaf cheyeh kalu xclap... ade bkenan kasut kt c2 murah je dlm rm20 je... tp tkt koyak cpt... da muat tp muat g2 je tkt plak cpt rosak.. huahuaaa... saya pergi berlima... Al, Sanad, Jane, Ecah ( ank Jane ) and me... kami pg dlm pkul 10 lebey smpai kul 12 lebey... syOk woooo kua mlm2 buta nih... sejuk jew.... nga fmily je i buat g2 ok.. hik3.... 


esoknye plak... rncgn sterusnya pgi ke raudah... yeay.. jmpa gak akhirnya selepas 9bln berpisah... miss eberibadi there.... n suasana da xsama da kt sana... huahuaa.. rmi yg da bhenti... pgnti2 bru je yg ade.. huahuaaa.... tp pape pom.. bes dpt jmpa boss, puan rosmin ( wlaupun jmpa g2 je)... Ibu jae, kak ila, kak mija, abe mim ensem, myBai, abe C, adik kEyO( jmpa g2 je sbb xley kuar kndg boss ade) ahahahha, mat lae.. n semua la.... rindu sgt2 kngan diRaudah.. weeee..... :).... oh yer saya ke raudah ditemani myPupu n myBesfren Ayunie... Besfren kah...?? xpelaa saya agp g2... heheee... :).. kononnye pg kejap alih2 kul 6lebey bru smpai uma... n sy spttnya da brangkt pulang tp xjdi... hahaa sbb da lewat yg pnting bkn sbb saya keyh.. ahahha.....


and hari ni... dcnila saya dirumah saya yang indah nan permai.. hahahah g2 kannn.. hehee... kami balik terus xsggah mne2 da... supposely have to stop at k.krai... 


k ah mls da nk taip... rse nk tido da.. hahaa ade gak yg bgn lewat sok nie.. hehee.... kene mrh lagi laaa.. hehee...


jaga diri hiasi peribadi \(^_^)/


NOte: Happy..... Restui kami YA ALLAH...
p/s : terasa hati dgn mereka!!!!! :'(


No comments: