About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 4, 2011

~ sEhari bersama kawan baiKk saya ~

salam..
weekends nie kawan saya dtg ke shah alam,.. best sgt sb lama xjmpa byk cter2 .. tp mlm nie die da nk blim da... sedey2... uhuk3.. tido sorang2 da mlm nie.. huhuhu..
k la u guys enjoy our pics together and with kak dila jgk,,.. :)
kak dyla n twister.. 


yUmmy3


ckp ape tuh.. hehee


hahahah xdok orng nk amik kan gmbr.... 


sebelah sana xnmpak plak.. hehee


dis is my bestfrenz... she is medic student.. and i LOVE her sO much... =)




Sahabat Dunia Akhirat saya..!! sayang kamoo....












Nur Izzati Bt Mohd Amran & Noor Izulina Bt Amran.. =)


saya nanges die balik.. maceh2... uhuk3....


enjoy!! :)

No comments: