About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 14, 2011

~ hAmpir sElesai ~

salam semua.... chat dOk!!...:)

Mgu nie da hampir selesai separuh test2 saya... banyak tuuu.... xcmpur ngan asgnmnt ag tuh.... stresssssssssssss.. huahuaaa.... nie la tugasan2 saya mgu nie....

Selasa: Test Fares & Ticketing Alhamdulilah blh la jawab... ( ade note gler xley jwb hak3..) n asgnmnt tourism da dihantar.. weeeeeee
Rabu: arini nseb baik BEL grup lain yg start dlu.....:) so bgn lmbt ckit.. hak3.... n ade kelas je mcm biase... :)
Khamis: ade presentation for SERVICE mgt..... hehee.... then tok petang tu relaxxxxxxxx.. hakhak.... (first time kot ade kelas khamiss.. hahahah) =P 
Jumaat: ade expose tok FRENCH plak.. hehee... ape pon xbuat ag.. mmg best.... =P.... n ptg tuu ade Test tok TOURISM plaaakkk... ni stu ag hal aku xphm lgsg kot.... huhuuu... xpe akan ku usahakan chayOk2....

sekadar gambar hiasan nk mnunjukkan bertapa happynya saya... hahaa...

k la semua.... classrap saya da bg keje tok saya... die suh sy crikan kelas tok tourism jumaat nti... hew3.... :) so saya perlu mnjalankan amanah yang telah diberikan... (koya sgt kan) hak3.... 

C u Soon Guys....
JagA d!r! h!as! per!bad!... ^__^

MissJujueWorld..!! :)





No comments: