About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 12, 2011

~ 1st Time ~

salam semua... bertemu lagi kite... lama xmenulis nih.. hak3.. bz kan biase la... ( koya sangat)...

malas nk tulis manyak2 tgh wat slide tok present nie... hahaa... daa




nie time saya kuar nga sahabat baik saya ke Bukit raja... ingin menonton... nie la first time saya msuk panggung... syok wooo!! saya memang jakun pom... ade aku kisah!! x kan... hahaa... cter ini sgt2 best ngalir jua la airmata nie kan... tp syok time part peluk2 tuh rse mcm aaron aziz pelok i je taw.... ( kekoyaan melanda lagi) ahhaha.. yg xsyok nye ade bau2an yg xmnyeronokkn .... akak oi anak da berak tuh basuh la dlu lama lagi kot... taik tol akak tu.. kn da kena nga aku... geram seyh... Overall Conclusion (tibe2) cter OMBAK RINDU sgt2 best ok....... hahaa.. nti nk tgk wayang ag dgn yg tersyg maybe... ( ade ke) ... insyaALLAH.. 
K la u ols keje i xcyap ag nie....
     tomorow 3 test.... bestnyaaaaaaaaa... :(


ChayOk3.....

No comments: