About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jan 1, 2012

~ happy new year ~ 2012

Salam Semua...
 just want to wish u olll...


yes Now 2012 da kite..... :)
hmmm da 2012 da kite nie kan... sekjap je rse.. umur pun da mnngkat nie... huahuaaa.. tp perangai mseh mcm budak2... ADE AKU KISAH ( tgn mcm afdlin dlm MLM hahahah.. )... bia la asal saya xnyushkn sape2 kn..
AZAM:-
rsenya saya nie xdop azam la... haahaa.. kalu ade pon blum tntu tercapai. so biakan aje... kalu jdi jdila,. xjdi xjdila.. semua mngikut kehendakNYA.. aku sbgai hambaMU hnya menerima dgn REDHA...^_^..
Pape pOm mintak yg terbaik tok permulaan 2012 nih.... semoga semuanya berjalan lancar... ^_^

untuk semua:
semoga kalian semua mendapat apa yang dhajati..
semoga semua tercapai sebelum berakhirnya tahun bru ini...
GOOD LUCK ALLS. ^_^

Jaga Diri Hiasi Peribadi  ^_^



No comments: