About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 24, 2011

~ Me Here :) ~

nOthing tO sAy!!!.. jUst take A lOok to thOse p!cs.... heeeee...

......HAPPY WITH THEM....




n!e saadah nie.. hahaha pgil die k.dila.. tibe2 jdi gila arituh.. ahahahahahha :)

nk amik c BONG yang tgh nynyi... ntah ap yg die nynyi  pom saya xtaw... ahahaha
BONG = yg tgh sengih lebOr tuh...

nie semua kelasmate saya.... dak2 stpm n matrik..... :)

nie mmat2 senget dalam kelas... ahahahah

kelas ECO560... tgh tgu lecturer msuk... :)

abg ejat n kak dila.... tgh gilo gmbr nie... hahahah ejat nk buka spek saje,. huh.... hahaha.... :)

cik saadah nie buat lagiiiiiiii.... :)

ikmal yang dipaksa... ahahahahahha muka pon lain jek.. hahaha....

orang kuat ECO nih.bariah pgl kak bear jew.... ahhaha... org tgh gmbira2 die study... bguih3.... hak3

mkn kt kelas serving... nicoise salad :) k.bear yg mkn.. portion ckit...

nie yg aku mkn pan fried chicken with chasseur sauce accompanied with duchess potato and veges.

(^___^)

Hunny bUnny..... die nga saya g mkn smlm.... :) die mkn lasagna tp xsempt amik gmbr.. uhuk3..

teman minah ini sebnrnya... nk date nga suami tp ajak kami... aishhh hak3...

nie ialah c suaminya.... mcm jep sepah... ahahhaha sumpah lawak ini abang..... koyas nk jdi chef.... aahahahh chef faizal katanya.... hak3.... :p




 sedikit sebanyak kami d UITM SHAH ALAM.... mereka penyeri hidup saya d cni.... tnpa mereka sunyila saya.. uhuk3....


dats ol guys...
have a nice day eberibadi!!!
jAgA d!r! h!as! per!bad!

Aaja2 fighting,
chayOk2...
wassalam

No comments: