About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 14, 2011

~ bermula semula ~

saLam eberibadi,

~Gambar Hiasan~

hai ols, arinie 14.11 bermulala kembali kehidupan d UiTM SHAH ALAM yg indah ini ( indah kew!! haha )... kena bgun pagi..... cyap2 g kelas.... bce buku ready for test ppfftt... and berebut2 naik bus free... haha yg tu i like sgt.... gnila nsebnya kalu kelas jauh yg amat.. huahuaa... tp pape pom ttp best la kan... ade new xperience..... ikutkan ati nk je bwa mtr xperlu nk berebut2 tp tula tkt n mls nk bwa.. hahaaa....
kelas for dis monim is service n as usual la konfemla mata nie rabak thp gaban.... aish da tido awal da kan tp ttp same jgk.. huahua... bila nk series belaja nie kata nk selempang kan... tp tula xley nk elakkan da... da tepuk2 pipi da mkn gula2 pun da tp resultnya ttp sama MENGANTUK... aisshhhh!!... pape pom akan dteruskan ag usaha yg bersguh2.... saya akan cube dan trus mncuba... walaupun bnda nie agak susah... biaselakn nama ag BELAJAR.... xdop yg senang... yang senang nye mkn tido je... ( errkkk tuju tuk diri sendiri nie )...haha....

waktu ini dan saat ini saya tgh menulis belog ini d lab computer walaupon ptg nti ade TEST.. hahahahha malaskan saya... ala pas mkn saya study la nga classmate saya FAIZUN tuh.... jgn die mls jgk da nti nga aku2 ikut.. ahahahahahh .... ops luper smbil berFACEBOOK sekali ok.. hehehee.... kt bilik xley buka sbb nti lama ngadap bnda tu je..... TEST TOURISM mnggu tok keesokan harinya... waaayaaaa!!!!... ahahha....

For all of yOu... pray for me yup... doakan saya jgn mls2 ag... hik3...... :)

Notes: lepas mkn nk study ECO.... harap msuk dlm pale otak ni... amin3... ^_^
P/s : makanan tolong cepa kuar yer... !! lapOoo... nggee.... ( Cafe Oren  same mcm KK tuh ) hehe.... :)

HaVe A n!Ce dAy Eber!bAd!..... Am!nn... =)




Aaja Fighting,
chayOk!!
Wassalam...

No comments: