About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 15, 2011

~ Banyaknye ~

Salam eberibadi,
Lepas pada cuti byk gler tugasan yang terbengkalai ase nk pecah je pale pk semua nie... dgn testnye... asignment yang xbergerak lgsg = service, asgnmnt grup tourism... individual will submit tOday tp xprint ag... heehee... mcm stress je bila pk semua ini......
MINGGU NIE SAYA BZ OKEY... :)

hAvE a n!vE dAy ebEr!bAd!.... aMiinnn..
JaGa d!r! h!as! pEr!bAd!..^_^

notes: awak plis maafkan saya.. xsengaja... huhuuu... :( (miss U la)

No comments: