About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 21, 2011

~ ???? ~

hye u guys.... salam...

sekadar gambar hiasan!!
entry kite hari nie ????? je... sbb kte xthu nk letak tjuk ape.. hehee.... xsbar nk balik laaa.......... xmau dOk cnie... asyik rindu uma umi n abah je..... kalu tipon abah ( time die ckp elok la) kite ase nk ngs je.. huuuuhuuu.. rindu mereka sgt.... nk dok uma jalan2 g pasar g kdai dua ringgit n mcm2 tempatla ( bergntung kpd thp ksakitan lutut umi )... hehe sbb kdg kna blik cepat umi sakit lutut... uhuk3.....
YA ALLAH rindunya kt diOrang....... nk blik pLease.......... sOb3x

notes :
-  2 3 arini teman saya sakit sbb tu die wat hal... TQ awak da bgtaw saya perkara sbnr n awak da MINTAK MAAF nga saya TQ taw... =)
-  24/11 nie aku nga zie da setahun. kan bgus kalu cinta kami mseh bertahan... tp sOrry nO mOre LoVE 4 yOu sayang... frenz 4ever keyh...


P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

C U SOON GUYS..
JagA d!r! h!as! per!bad! =)
ingin berubah menjadi yang lebih baik... INSYAALLAH..

aaja fighting.
chayOk2..
WASSALAM..

No comments: