About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 1, 2011

~ Lama Sudah ~

Salam Semua....
   
         Entry kite arini 'lama sudah' sbbnya lama da saya nk ceritakan tntg life saya di tempat tp mengarut bnda lain dlu kan... hehehe... dri ap yg tuan puan thu UiTM Shah Alam nie sgt2 besar dr UiTM Dungun...[ miss Dungun :'( ].... tp best bilik kt cni wlupun sempit... yg bestnye sbb katil single bkn Double decker.. haha pling xsuka katil g2 sbbnya saya nie besar kalu dpt katil atas sgtla xbestnye... huahuaa...susah nk trun mau bergegar kalu saya trun dri katil itu.. pfftt!!... lagi meja belaja pon jauh2 tepi katil je.. hehe.. saya suka jauh dri orng sbb seng nk sepahkan meja sendiri... xmsuk meja org lain ( sgt malas!! ) hehe...!!!! erm apa lagi ek.. satu je almari xbest sb ruang die mcm xok sgt jdik mcm bercmpur ( padahal xpndai kemas.. ?? hehee )

        Erm pape pon korg tgk jela pics yg saya dh amik nie.. lama dh amik tp xmsukkn dlm laptop je.. hehe...
ENJOY!!!!! ^_^


ha nie la katil saya.. comam kan... hehee..... purple bedsheet.. purple pillow... purple bntal peluk.. and my Bebear syg ( peneman tido saya )...  wrna yg tidak disengajakan okey.... tgk2 semua purple.. hahaha... Bestkan katil saya..... :)


Nie plak meja study saya ( study kerr!!!) hehe..... sebelah je nga katil saya tp jauh dri org lain kan... hehe so saya xgngu sape2 punyer kawasann... hehe shuker2!!!... :) ignorekan ap yg ade atas meja tuh... mknn tghri tuh... hehee... wlaupn bru pkul 10lebey kalu xclap.. hehe.... :)  




nie plak board saya ... hehe... board nie ade mcm2 bnda... jadual n ape info tuk saya tgk. ( selalu lupa daa!!)  Nota pon ade ok... jgn ingt saya malas yer... ( mse rjin je tuh ) :)...

         Lastly gmbr almari tp xingt nk amik picture die.. heheh die ok... almari saya sebelah jgk.. tepi katil tu je.... bergbung dgn almari org sebelah... hehehe... then apa lagi yer... hmmm satu ag tmpt semayang sgt sempit.. huahua.... sushla jgk kang terhantuk plak kapla saya nie.. hahaha.. tp ttp buat apa yg dsuruh.... ( sape suh ko besar .. ppffttt.. )


Satu yang saya suka kt cni adalah kolejnye je... tp bilik air jauh.. huhu.... tp wlau kt mne pom xkish sbnrnya asal dpt mmenuhi tnggungjawab sebagai pelajr ( bapak perasan ayat aku nih) ... Sekian... c[=

eh lupa lak.....
SAYANG SEMUA.. MUACHHXX!!! ^_^


Aaja Fighting,
ChayOk2..
Wassalam... 



No comments: