About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jul 19, 2012

bOleyla..!!


hahai.. assalam.. pde entry yang lepas ade jnji nk pos gmbr kue yg eiju wat kan.. so semalam eiju da buat kue.. semalam eiju wat cream puff... dpt resepi dripada internet sbb kalu tnya kwn2 susah sgt.. ish3... ahaha.. so semalam bertungkus lumus  la saya menyiapkan cream puff itu tp xjdiii :( sbbnya tersilp letak bahan rsenya.. huuuu.. penimbang xde... huhuuu. so susahla nk anggrkan jmlah die tu.. so eiju ade semlm tlbh letak mentega.. mse bkar tu kua mcm minyak gtu.. haha.. 

pape pom.. jdi la jgk ckit.. :) sedap la jugak untuk dimakan.. haha.. umi eiju pom kate oke la ni.. hahah.. untuk krim tu manis n terlbh rse esen vanilla.. haha... rse esen je krim kastard tu.. hak3....
errmmm tgk la pics cream puff yang xbrapa nk jdi tuu.. heheee





pape pom, nextime eiju akan try sebaik mungkin tok buat yang lagi baik drpada nie.. hehe... nti kalu eiju wat ag eiju pos kt cni k... hehe.. ^_^


k la u ols... 
selamat malam..
semoga ceria selalu.. :)

No comments: