About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jul 18, 2012

0_o

hai.. hai... Assalamualaikum..!! >.<


arini eiju da 4 hari eiju stat cuti.. syookkk wooo lepas beban jao nk mmbce n menelaah.. (menelaah ke kau nyahhh!!! haha) currently eiju ade kt balai polis pdg tgku nie jdi driver anta umi eiju keje... stat cuti nie laaa bru eiju kuar dri umahhh ahaah.. kalu x mmg terperuk je kt umahh tuuu hahahah.. semalam ingt nkg terapi nga myumi tp tetibe2 perut sakit sgt3.. nk grak pon xley.. huhuuuu..... sakit3...ish3.... :P 


skrg kan eiju sunyi sgt... xde tmpt nk bmnja da... waahh gtuuuu!!! haha.. yelaaa dlu ade bf blh la mnja ngan die kdg2 kan... tp skunk eiju da mls la nk pk bnda2 nie huhu... ade ade xde sudahlaa haha... :)  hp eiju pon senyap je skunk nie... tp semalam eiju dpt 41 msej... 41 oke.. tp seme dri FB =.=" hahahhah.... ade gak eiju msej nga ex eiju yup my MR H tp keje kami gduh jelaa haha... pakcik2.. knpala pkcik grng sgt... hahaa.... skunk mmg ati eiju kosong je.. xde ape2 pasaan da nk bkapel nie... :) ley caye ke?? boley3... hahaa... mungkin byk silapnya dari eiju jugakkk.. so pape pom eiju oke je.. TUHAN da tentukan jodoh eiju kan.. insyaALLAH... :) 
tp skrg ssh nk cri lelaki yang betol2 ley bentuk kite tuk menjdi muslimah sejati... eiju berharap sgt2 ade lelaki cmtu yang ley trima eiju n mmbntuk peribadi eiju mnjdi lebey baikkk.. (bila la awak nk muncul!!!) :)...


ermmm cukupla berjiwang... sekarang nie eiju tgh pk nk keje... tp xthu nk keje ape.. huhuuu eiju nk celebrate this rmadhan dgn fmily... mne thu kan nie ramadhan eiju yang TERAKHIR...:) nseb sem nie cuti sblm puase so syok sgt2 la dpt berpuase bsama fmily... :) eiju ingt nk jual kuehh je.. tp persoalannya... Rajinkah izulina ini?? hahahahah kdg2 rse mls tp rse nk buat... tp eiju mmg ade niat nk wat kueh2 la.. tp nk mkn2 sndiri2 je.. haha.... :) insyaALLAH kalu jdi eiju akan merajinkan diri post kt belog nie.. hehe.. skunk da mlss nk update la.. :) salah satu sebbnya line slow... so lmbtla nk dpt taip bagai... huhuuu...  


okela u ols... kering idea n pedih mata da nie... ngantuk + kipas atah pale memedihkan mata ini... hahaa.. :) 


semoga bertemu lagi di masa akan dtg!!!... 
sayang semua kerana ALLAH SWT..!!! ^_^

note: mungkin awak bukan yang pertama tapi saya akan pastikan awak yang terakhir dalam hidup saya!!!!

No comments: