About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jun 18, 2012

+_+

hidup nie xterlepas dari masalah... tp semua masalah tu ade care penyelesaiannya.. cume kite perlu pandai mencari jalan penyelesaiannya... 
papepon ingat semua itu ujian dariNYA... 
kite hanya perlu redha... ^_^

eiju makin kusut dekat2 nk exam nie... kusut sgt2.. xthu nk stadi ape.. for the whole sem nie eiju xthu ap yg eiju belaja n eiju xthu nk skor ape... huuuuuhhuu.. takot sgt pointer eiju trun... ishh3.... eiju nie lembap ckit nk terima ape2.. tp insyaALLAH eiju akan cube untuk stadi semua semula....

doakan eiju yer kawan2.... ^_^

No comments: