About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jun 10, 2012

CRAZY!!

salam semua...

Hei emosi saya sekarang makin2 xstabil.. xsuka la sekarang nie. saya sangat memerlukan masa untuk saya sorang... saya nk dok sorang2 je.. aiiisshhh... xthu knp... tp saya sekarang xley tgk org jdi sakit hati... orang lain xley pk ke pasaan orang lain jgk ye? kadang rase nk nangis puas2.. beban sakit hati nie makin byk da,... saya mintak sgt YA ALLAH tolong la hati saya ini supaya bersih dari segalanya... saya da xmau da sedey2 nie.. :(.. hidup sorang pon saya oke YA ALLAH..

Hanya disebabkan oleh seseorang yang bernama sahabat kite akan terluka. itu sangat tidak perluu.. :(

Kalau seorang manusia tu boleh lupakan jasa seorang kawan yang dah lama dikenali hanya sebab orang yang dia baru temui, yang berjaya membuat hatinya berbunga, MAKA DIA TIDAKLAH LAYAK DIGELAR RAKAN SEJATI. Sekarang tengah berbunga, memang lah semua nampak indah ja. Tapi nanti kalau tetiba bunga tu dah tak mau mekar ataupun bunga tu dah dimakan belalang macam mana ? Pada siapa nak mengadu ? Pada siapa nak merungut ??? Pikirkanlah ya..INGAT ! Kehilangan seorang kawan yang sejati sukar berpengganti :)
#copaste


saya sayang semua kawan2 saya... walaupun mungkin korang membenci saya.. ^_^


#YA ALLAH bg saya kekuatan untuk menghadapi semua yg bakal saya lalui.. aminn.. 

No comments: