About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Feb 27, 2012

sUka plus sedEy

hai ols... :)
mesti korg pelik kan dgn tajuk entri saya kali nie.. sbb ade due2... suka n sedey... oke2 saya cter yg suka dlu eh... :)...

suka.. yes suka da 22 ari d negeri org saya da kmbli ke semennjung... ley lepak2 kt uma ag sblm blik mnjlnkn tggngjwb as a student nih... hoho... nk hangout nga kwn2 plop.. hehe..  mghbskn dUit.. ahahah.. yg penting ley bgn lmbt ckettt... hehee.. syiOkk3.. ahahah *bila nk berubah nie.. ishh

sEdey.. yg sedey plak.. tibe2 ase nk menetap kt sabah tuh... huhuuu.. ntah la knp.. pdhal sy ni xley bjauhan sgt nga myumi.. huhu.... mybe bcOz of my anksdra.. terasa sgt2 sebAk la kAn nk mngglkn die  huhuu... die plak punye la kuat nges mse aku nk msuk dewan berlepas tuh... ish3... :'(... huhuu oke sy pon agk musykil ye dgn perasaan ini... 2 3 ari sblm oke kononnya nk tunjk tabah la kan... da dkt nk blik aisshhh da dtg perasaan tuh... n tibe ari nk blik tuh msuk je kete da rse ade prasaan lain.. da nk ngalir da airmata mse tuh tp tahan lagiii maluu beb.. ahahh... rindu nk marah2 n manja2 ngan die... c nUha ni ganas ckit pangainya... n part yg pling sy suke kalu time die pgg kpale sy n KISS sy YA ALLAH terharu sgt2....*ishhh nk kuar plak airmata nie... :'(...... sedey sgt kalu tingt die huhuuu.... sy ni jnis grg ckit... tp nuha ni xmkn saman org mrh pOm die bt muka cUte ag,... hohoo... sy sedey sgt... smlm mse webcam pom nk jth jgk airmta ni tp cOver derrr adek2 n umi ade.. malUuuu.. hahaa... tgk die kt skrin rse nk pgg je tp jaUuhhhhh.. huauaa... bila nk balik cni plak nie... marila cepatttttt.... :( ... n also mysis... miss her tOo... xde geng ngumpat da... huahuaa... :)... papepOm have a great time there.. especially time shopping yg sgt2 gawat dsbbkan Imran berOna... ahahhah.... adOyai... LUCU ingt semua tu balik.. hehe...

Nie la cik nUha kite... sUara kiLat... hehe.... miss herr......

nie Imran.... cOmey saje bdak ni.. hehe.... :)

nie abglOng... ammar.... sgt sensitip n mnjaa... ish3...

n opkos la dis is mysis.. jgn hiraukan wrna kulit  kami yg lain nie ye...
yg pentg muka sy xsbsar die... ahahaha jgn maree....

Nie mase nk berangkt ke KK... :) ... green house at the back is mysis's house...  selama 22ari disana... :)

Notes : kerinduan ini menyebabkn airmata ini mau mengalir...isshhh3.... 
              TQ 4 everything... dUit mu bg tu ak msuk dlm bank wat blaja... xgna kokse ok..:)
               sHawl tuh insyaALLAH ak cari... :)
               Rindu semua... :'(


No comments: