About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Feb 18, 2012

L.O.V.E

ASsalam u guys..


heeehee di mlm yg indah ni trAse nk mengupdate belOg nih.. heee... tgh mnggu Mr.Chinta balik keje sbnrnya nie... die selalu blik lmbt... huhuu. sy ni kna tidO awl yelee nk bgn pgi plop esoknya huuuu... da balik nk mndi ap seme dlu.. huuu.. alih2 tgh tgu die cyap mndi sy da jenero dlu ok ( jenero dlm bhsa klntan yg bmksud t'tdo...) hehee... ap kes.. then esOk pagi kOl.. tp mte xbuka spnuhnya ag hehee.. so mcm ckp dlm mimpi jele huuu... miss die sgt3.. xthu nk xckp mcm mne da mmg RINDU sgt3... huhuuu... xmengrtikah pErasaanku ni B... eewwww hahaha... :P...


hbgn ni bru ag nk mula... sy suka die sbb die romntik sgt3 hehehe.. lama da xdpt yg rmntik gni menggetarkan jiwa ini nih.... ccchheewwaaahhh... :p getar sgt u olss.. hehee... xkishla die mcmne pom yg sy thu sy akn mnynyanginya kerana ALLAH... insyaALLAH saya harapkan yg terbaik tok phbngan saya ni.. saya ingin sgt kami sama2 menolong ke arah kebaikan.. insyaALLAH kalu jdOh kami berkekalan.. aminn2.. :)...


xb'harap sgt dgn hbngan ni... kalu ade jdOh kami adela... but seriously im in LOVE wit him... tp klu xde pom xpe sy REDHA.. kami ttp blh jdi kwn... kwn smpai matii.. :)




notes: kul 12am bru Mr.Chinta blik... ishh3... sedey.. luangkan mse nga die kejap la.. :).
LOVE him so Much3...


k la u ols.. mau mengundurkan dri dlu la... mau beradu plop... mimpi indAh dgnmu... :) daaaa
 ntikan entry yg strusnya sy nk story psl ssorg.. agak spesel dhati ini.. :) tguuuu heeee mcm ade org bce blog ak nih hahaaha... :p

No comments: