About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 30, 2011

~ weee ~~

Salam..
tajuk kite arini ' weee' je sbbnya entahlaa.. hahhaha.. sebenarnya saya nk story mory pasal graduation saya semalm yang bertarikh 29 oct 2011... akhirnya selesai perjuangan saya yang pertama... weeee~~( nie la sbb tjuk arini wee~.. )  heheee... best sangat2 dpt pkai bju konvo tuh walaupun xsehebat mne kaannnn... xdpt selempang pon xpe dpt jgk grade.. hehehe tp nk sgt3 SELEMPANG ( sape suh mls dulu. hahah)... 
Hari tu kami semua berkumpul kt BAKAWALI untuk siap2 pkai jubah ape semua.. then susun tmpat msing2... saya bernombor 72... hehe... then kitorg pon berarak msuk sgt bangga waktu tuh... plus sgt2 sedey... then bile bermula upacara ade la sorg ustz ni bce DOA.. mak aihh.. sgt sedey ye time die bace tuh mengalir jua airmta saya nie... huhuu.... selepas doa bermula sesi naik ke pentas.. punyela gabra.. tp naseb xdop pape yg terjadi.. kalu jtuh xke malu.. hahahaaha... 
selesai semua giliran kami tuk berjimba d luar dewan la plak... ape lagi bergmbar sakan la kami!!    first kitorang dgn fmily msing2... pics snap by our own lecturer... byk duit dpt haaaa.... hhehhee... gmbr sgt xcntik... pembetulan gmbr tuan dlm gmbr tu xcntik sbnrnya.. hahaaaa.. pastu bergmbr plak nga saim2 kito deh... hahhah... semua cntik2 taw.. hehee.. bju pon bermanik2... jeles kite aishh.. haha.... syok2 bergmbr ade yg sgt menyentuh hati tok saya melihat tp biarlaaa xusah diceritakan.. SENSITIP sgt... :( buatla ap pon saya ok je.. xterdesak.. nk buat xnmpk pon xpe.. saya hny mmpu melihat je... :)
Yang paling sedey xley amik pic kt PANTAI huhuhu sbb keadaan cuaca yg xmengizinkan plus kesian kt my parents yg setia mnunggu.. ( Maceh abah Umi... )... lpas tu kami semua berpecah la ade yg blik, ade yg kuar mkn n mcm2 la... saya and one of myfrenz, nurul azira pg anta jubah n lepas tu pulang ke destinasi masing2... 
Akan merindui kalian semua... Kenangan selama 3 tahun kite bersama xkan saya lupakan.. we r the best... Tahniah to Pkot n Kay for the Anugerah ( selempang pink ok. ) .... teruskan usaha anda semua.... gOodLuck tO all.. :) 


Enjoy Pics kitorang yer... ^__^


hari taklimat... 

Pre-Graduation kami..

tengah bersiap2... ade yg belum smpai ag... ish

nk msuk ke dewan..

teman2

bergambar dgn Kekasih Hati saya!!!

kt luar plak...

HM rawks!!

From Ujin... maceh

From Kekasih Hati~ weee
Nie je yg mmpu tunjkkn sbb keadaan line broadbnd yg tidak mmbernsngkan. pfftt!!!.. 




Aaja Fighting....
Chayok
wassalam....

No comments: