About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 14, 2011

... Pelengkap h!dupkU....

Bonjour....

arini saya sgt2 xdop mood taw... yela sb smlm xley tido puas sbb sgt2 panas... huahua... so arini xdop mood nk belaja.. huhu... tp nseb gak french arini tgk movie je.. hahaha.. best sgt cter tu..,. tjuk die YAMAKASI... totally in french.... tgk gmbr jela mmpu subtitle sepatah habuk xphm.. hahahaha tp MDM bgtaw la ape lpas tu yg jdi dlm cter tuh... then bru la paham... hahaaa..


semalam sgt2 sedih CINTA xkol pon... uhuk3.. sgt2 rindu die... huahua... da terbiasa asyik koling2 je huhu.. tp b4 tido saya ade msej die tp kena marah sb saya merajuk nga die.. hahaaa.. bkn dpt pjuk ok kena marah lagi ade... hahaa.... sy thu die ingt saya cuma saya je tkut khlngn die.. huhu..... die ni bkn betol sgt.. hahaa jahat2... hehhe.. tp xpela pape pom asal awak ingt saya sudahla....





Awak2 saya xdela merajuk sgt tp saje nk tgk awak je mcmne... huuhuu.... tp xpela da awak tertido sbb tu awak xkol saya... saya xmarah cuma sedey je.. huhuhu... PLUS i missing u a lot dear.... arap awak paham la... huhu...




papepom i love you sayang.... :)

Aaja2 Fighting...
chayok2..
wassalam....

No comments: