About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 17, 2013

Assalamualaikummm

Hai bloggersss, lama dah eiju xspent time nulis dlm ini blOg.. Sbb utamanya MALAS hahaha and xde idea n masa wlpon kononnye ade android nk updte sntiase tp hampehhhh hahahaa..

Nak cter ape ye!!!! Xde idea lg nih.. Hahaha nk cter pasal konvo mcm da lewat tp xpela nk cter gak. Hahaa :D. Aritu on 11/11/13 eiju and kawan2 dgn sahnya menjadi alumni uitm.. Alhmdlillah syukur ke hadrat ilahi.. Semua antra kami pass dgn jayanya.. Aritu time konvo yg pegi abah umi bby imal abe dd kimi n uqbah. Haa meriah kau konvo aku. Hahaha.. Sblm nie mmg hjat eiju utk ajak semua adkbrdik bkmpul sbb xsure lg kan mster smbg ke x.. Tp hjat xksmpaian, abeime dah xde :'( and kakok plop otw nk beranak.. Hahaha.. Xjdila nk bkumpul agak sedeh tp xcited sbb ade gak yg dtg. Tq to abe dd sudi dtg jgk wlpon jauh. Heeeee. Tite dpt bebear.. Hehehee..

Part paling xbest kt ctu org sgt rmai n tkejar2 nak amik gmbr yg kt booth tu. Huhu.. N kawan2 pon rmai yg dh xde kuat bgmbr kt luar.. So sad sbb tu la last kitoram gather nie da pyh da. Argghhh rinduuuu.. Huuu..

Okela, meh kite tgk picture plop.. :D

No comments: