About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jul 18, 2013

Penamat

Kssalamualaikum..
Haihai..
Harini da masuk hari ke 9 kite berpuase. Alhamdulillah masih dberi kesempatan olehNYA..
Dan jugak harini da masuk hari ke 4 eiju menjdi penganggur terhormat.
Kenapa??
Sebabnya 14/7 haritu dgn rasminya eiju selesai menjawab soalan exam yang terakhir.. Means yg terakhir utk sem yang terakhir. Alhamdulillah. Dgn segala cbaran yang dllui eiju dan kwn2 berjaya menamatkan zaman degree kami..
Tp tp tp
Yg eiju runsingkan skrg nie ialah result. Hohohoiii.. Sem ini soalan die bukan main susahhhhh.. Mengundang punyer soalan mak ckp nokkk. Haha..
Kawan2 ckp 3ogos nti result kuar.. Dua tiga hari sblm berhari raya. Hehe. Kalu time raya mau dok pk pasal result je kan. Haha.
Papepom hope eiju n kwn2 mendapt kputusan yg cemerlang. InsyaALLAH..
LAST SEMESTER : rindu kengkwn dah nie.. Huahuaa.. For all, love n miss u forever.. Keep in touch always.. #love #hugs :))
Lastly, SELAMAT BERBUKA SEMUA.. :)).

No comments: