About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jan 29, 2013

Got it

Hai hai hai. Bertemu lagi kite d mjlis yg indah ini. Hhaha ap ak ngarut nie kan hik3. Jgn mare. Chat x semua? Eiju arini kureng sihat. Bersin xhenti n smlm xdpt tidurrr. Huhuhu. Dang. Dr pkul 4 smpi kul 8 td. Huhu. Kul 8 td tido kejap tp tido mcm xtido. Sgt tidak enak perasaan itu. Huahua.

Oke2 bebalik pda tjuk entry tu. Eiju da dpt ape yg eiju nak. Wlaupon xdpt ap yg suppose eiju nk tp ala2 pon blh la kan. Heeee. Xceli eiju nk beli bnda tu dgn duit sndiri tp abah xnk amik duit tu. Heee

Thank you abah. Appreciate that. Eiju akan guna sbaik mngkin bnda nie. Heee.

K la u ols eiju nk menyegarkn diri dlu. Then nk start goreng2 da. Hee.

Moge bertemu lagi jika bkesempatan. :-)

No comments: