About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 4, 2012

Jeng..jeng... jeng

\

hai...hai.. haii.. :D
update lambat ckit mlm nie.. entry ni nk cter pasal kek yg eiju bt.. kul 10 td bru siap U oll.. mampu!!!.. ha ha ha... just a simple cake tp memberi kepuasan kpd eiju bila org mkn apa yg kite buat.. eiju lemah sgt dlm pastry so bila wat jdikk mmg xcited la kann.. he he.. xceli cake ni umi eiju sellu wat time raya dlu2..nama diberi kek warna warni..dlu kalu raya mesti kitorg akan tnya kek tu ade x.. :D tp skrg da agak kureng ckit.. So eiju try la wat sdiri plop tp ade ejasmen la ckit u oll.. heee...  eiju tmbhkan badam n coklat cip n coklat.. :) ... semua bahan2 tu lebihan sebnarnya.. ade lebey2 eiju amik.. ha ha ha.. best ckit ade rangup2.. n eiju nie plop memg minat sgt3 dgn coklat.. bila die melt dlm kek tuu peerrrgghhh mmg febret laaaa.. :D ha ha over je kan eiju nie.. Sorry3 nggeee.. xcited sbb bnda nie wat nga air tgn sdri... :B.. jumlassss tgk2 pics...!!




warna warni.. satu ag putih.. :)

siap di dalam loyang :D

warna warni kek ku.. ;D siap ade coklat rice nyahhh mak tabur.. haha

Done baking... yummy!! tgu utk dingap.. :)

pecah2 plopp.. :)

dipotong utk di ngap2.. ;) xjelas gmbr.. 
Terliur x terliur x... hahaa xpon kn. kek biase je pong.. bukan kek SECRET RECIPE.. hahaa.. oke la u oll... eiju nk menidurkan diri da nie.. esok nk jalan jauh knn.. >.< huhuuu...

okelaaa doakan perjalanan eiju baik2 ye.. Maaf ade salah silap.. \*_*/ 

 

No comments: