About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sep 4, 2012

Alhamdulillah!!.. :D

Assalamualaikum!!...

Hai semua.. hari nie genap umur saya 22 tahun... heee... makin tua dh nie... aiiyooo... tp pangai still xberubah manje... heee... yelaa nti da kawin xley da nk mnje ngan fmily ngan suami la plop.. hahaha.. *gelenyala eiju.. ngeee.....



Arini dapat makan laksa!! myumi wat laksa arini.. hehe.. bestt!!!... xsabau nk makan.. =).. korang nk ke?? suhla mak korang masakkan.. ngeee..
Yang paling best harini... dpt wishes dr kawan2 saya... moment yg dtgu2 kan.. ingatan dan ucapan dr mereka bt eiju happy...TQ kawan2... :) ... xde ape yang paling indah melainkan ucapan rakan2 dan sanak saudara.. :).. sayang kamu....*wlupon saya maseh tertgu2 ucapan dr kawan yg saya aggap kawan baik!!.. non adO.. ;( xpela.. 

oke la u ols.. laksa nk dekat siap da nie mau makan laaa.. ngeeee.. :p

TQ sahabat... n Thanks 4 the wishes... LOVE alls... :)

NOTES: myabg agkt pon have the same besday with me... HB mohd Fadhzuan (wanbj jeli - fb die) sOrry kalu salah eja nama.. :)

No comments: