About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

May 13, 2012

..kehilangan..

8th May saya telah khilngan insan yg tersyg iaitu abg sulong saya, MOHD IDZMIR B AMRAN yang telah meninggalkan dunia ini akibat kemalangan jalan raya di kuantan... sesungguhnya aku bertrima kasih kepada ALLAH SWT kerana mengambil nyawanya... hilanglah derita yg ditnggung olehnya semasa hayatnya,,, TQ ALLAH... 
 Semoga rohnya dicucuri rahmat olehNYA... amin....

harap teman2 bloggers dpt sedekahkah AL-FATIHAH kepada arwah.... TERIMA KASIH...



No comments: