About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Apr 16, 2012

~Yeeaahhh.. ~

hallUuuu3... Assalam.. 


hOhooo.. arini setel da g wat ukuran kt dorsett subang... THANK to you sayangku fatin... help us a lot.. dgn bntuan kamu asgnmnt 4 layout kami da nk setel.. hehee... tanpa ukuran xjdi la design kami... hehe... ^_^.. 


after da setel ukur mengukur.. eiju n teman2 ( k.dyla, jun2, fan2,) ke empire... k.dyla nk threading.... eww tgk org wat tu mcm sakit je... *_*... yg dua lagi cbOk dok mengusha bju2... n fan2 da beli stu crdigan.. hehe... buget rm15 sekali hmpeh,.... hihiii.. n then kul 1.45 eiju ke rumah mksedara plop... mksedra ajk g mkn2 uma die.... TQ sO much citOn... wlupon pnat sempt sediakan mcm2 kt kmi.... ^_^.... n dpt jmpa nga kie c artis n b c misi.. hek2... lama xjmpa haaa.... ^_^ mklumla semuanya bz... bz ke?? hahaa... 


setel mkn n semyg dlm kul 4 kami pon bertolak pulang... ^_^... yg bertolak pulang nie best... SESAT u olss... ahahaha... 1st msuk kg china... pahtu kg melayu pulak... TQ ye fan2... ahhahahahah.... memg advnture hbsla arini... ahhaha.. lawak pon ade.... cyap msuk jln one way lgi tu....*ish3... takot3.... xmau clap2 lagi... #_#


then around 5.50 kami smpai ke puncak alam... bersyukur yg amat ya ALLAH... terima kasih permudahkan  perjalanan kami.. ^_^... 


dats ols la for tOday u ols.... wait 4 my newentry later... kalu x bz.. hik3....


p/s: TQ to farahana fadzil cOz jdi GPS kami..... walaupon awok ade due test awOk tOlong kami jgk.. syg awOk ketat2... ^_^....

No comments: