About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jun 1, 2011

....gaji oo gaji...

Alow2 myblOg... sOriela lame xupdate ini blog mls n xthu nk merepek ape kt cnie... heheeee...

nie ak nk habak la ckit orang lain dh sedap dh ade duit gaji tp aku xag nie.. aish tulunlaaa nk gaji.. perlukan sgt2.. sush nk blnja tok diri sendiri nih...huhu.. byk kegunaan DUIT nk gna nie hehee...

1. nk beli beg...
     - beg nie aDE jual kt PG MALL tuh.. tergugat weh,,, dhla ade customer pkai yg sma aritu ingtkn dh hbs dh.. huahuaaa... nsb la lalu2 ade ag beg tuh... xla lawa sgt cuma aku suka sb beg tuh ade byk poket.. bykla aku ley wat smpah.. heheheh... tp kna tnya pndpt myumi dululah.. hOhooo.. kna pjuk hbs2an nie.. hehehe... byk beg yg cntik tp beg nie tgh sale blh la... sb rm20 lbh je yg lain xpyh ckpla rm40... so cnnot bzirla kan.... heheheheh....

2. Blnja myFmily...
   - yg kedua nye nk blnja myfamily la.. tp no idea nkg mkn mne.. kalu nkg mkn pon susah kna wat dgn sgera dlm mse cti nie jgk huhuuu sb nti adikku yg bOngok itu akn blik asrama... huahuaa... gpon skunk nie aku xley cuti sb dibekukan sb cti sekolah,... pah guane nkg mkn2 blik pon kul 9.30 dh.. huhuuu... knja bncg2 nie... aiyOo.. hope hasrat tercapai... heheee...

3. Tipon...
   - nk tipon bru... tp xley myUmi xkasi.. huahuaa... kna ngejas ag nie... hehee... tp xpelaaa kalu ikutkn xpnting pon tipon tuh,.. so proceed dgn yg pnting dulu lah... heheheheh...

~ heheeh gaji aku akan dapat dalam 5,6,7 hb nie... heheee.... sgt2 xsabar nk dpt gaji nie... hehee... ~
~hOpe segalanya tercapai laaa... ~
AAaaammmiiiinnnnn....

Aaja2 fighting...
cHayOk2...
Wassalam....(~_^)
~ jUe_cOrporatiOn ~

No comments: