About

P/S: dis is mybLog sO apa yang saya tulis itu kehendak saya.. xperlu nk mngutuk atau hina k.. itu hak saya...... nk fOlow fOlow je xnk its OK.. menulis di sini hanya untuk tatapan saya dan untuk saya meluahkan ec hati saya sendiri.. xsuka just ignOre it.. TQ n SORRY... =)

!ts Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

May 18, 2011

patOt Or t!dAk???? cOnf!us....

For the past week, lpas pda aku blik dri send repot n segala bnda.. sO terdetik la ati ni mau ajak teman2 kuar sebelum aku keje... biasalakan dh lama xjmpa kan msing2 jauh n ade komitmen lain.... then ak plan la nk ajk diorg kuar wlau ade sstgh yg xdOp ag tp xpela jmpa separuh2 pon ok.. nti bru jmpa semua sekali ag... pastu aku pom msej la kt seme yg ade.. tp diorg punye la byk hal.. tp ak xkata ape la.. then ak msej yg sorg nie lagi BAIK PUNYER lgsg xreply msej.. dlu ngata ak kedekut kredit la apala skUnk rsela yer.. memg ak KECIK ATI sgt3... aku cter kt umi aku then bile aku ckp diorg ajk aku kuar umi ak ckp xpyh kuar.. MAAF eh kalu ak sOmbOng nti.... kalu nk wat reuniOn wat kOrg2 jela.. aku mls nk camPur.... OK..... MAAF... hati ini belum bersedia tUk menerima apa yg KORG wat kt aku.....sO ptt ke aku ignOre je diOrg tuh... ade je diOrg ajak kuar alasan aku seng ak keje...ak ajak kuar awal2 xnk kn so u DESERVE IT... hati aku sering diHancurkan Oleh org yg bergelar sahabat... MAAF ak silentkan diri selepas ini n sOri if ak xattend ap yg korg buat... bye...


Aaja2 Fighting..ChayOk2...
(~_^)

No comments: